Zen i ja

Tuesday, October 23, 2007

Happy End na Hollywoodski nacin :-)

Dakle - nebi ovo bila Amerika da se stvari ne zavrse sa Happy Endom. Nakon mog gorkog clanka juce, odlucio sam da pokusam jos jednom. Sve je pocelo tako sto me nazvao tip iz teretane (oni te krenu zvati kuci cijelo vrijeme kad te na zub uzmu) i predlozio mi "prihvatljiv" deal: 25$ za upis i onda 30$ mjesecno. Ali - naravno - samo ako dodjem istu noc. Ja istu noc nisam mogao, jer sam morao otici u drugi klub, gdje sam noc prije potpisao trogodisnji ugovor (!!!??) u nastupu pasjeg bjesnila (ne znam kako bi to drugacije mogao da opisem).
I - uzelo mi je oko sat vremena na telefonu da otkazem taj kontrakt (nadam se da je otkazan), te sam se ohrabren time, ponovo uputio u L.A. Fitness, da vidim sta ce ovaj put biti. Bio sam spreman da istog trenutka izadjem, ako bi tip krenuo da me radi. Ali - za divno cudo - tip je odmah potvrdio svoj prijedlog, i bez da sam to trazio, dao mi je extra 25$ nizu startnu cijenu !!??! What the FUCK! Ja sam ko zaledjen cekao na zasjedu, da vidim kad ce mi reci da nesto jos moram doplatiti/preplatiti/potplatiti ALI NISTA!

I tako vam ja sad, dobri ljudi imam clanstvo u teretani, koje me kosta 30$ mjesecno, i mogu ga odjaviti kad god hocu. Malte ne ko da u normalnoj drzavi zivim! :-)

Happy End!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home