Zen i ja

Saturday, October 13, 2007

Dudu i Pupu

Da li drvo napravi zvuk kad padne u sumi i nikog nema da ga cuje? Da li blog ima vrijednost ako ga niko ne cita? Petak je vece. Jaca je otisla u krevet, a ja sam vecinu vremena proveo pokusavajuci namjestiti da 3 razlicita sistema, koja existiraju na 2 kompjutera kontrolisem sa jednom tastaturom i misom, i vidim na jednom monitoru. Sad kad sam uspio, primjetim da mi je stol malo nizak za misa i tastaturu tako da cu morati klececi da radim :-) Eh, i to mi je neki kumst.
Zasto niko u Svedskoj ne prodaje Quasedilla-e u fast foodovima? To bi bio pravi hit, velika palacinka sa istopljenim sirom za 6 kruna... to!

Veceras je u OCju malo orosila kisa. Osjeti se da je sredina oktobra. Ja sam cak pokusao da obucem jaknicu veceras, ali mi nije stajala uz bermude, tako da sam se ipak odlucio za majicu.


Toliko za sada. (Tecate mi nije neko pivo. Od meksickih za sada Pacifico je favorit)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home