Zen i ja

Monday, October 22, 2007

Trauma Uclanjivanja u Teretanu

Dragi moji ljudi, ja sam se dugo pitao u cemu je ta velika i odlucujuca razlika izmedju Amerike i ostatka svijeta. Dugo nisam mogao da stavim prst tacno na to, i da jednostavno opisem taj fenomen, iako sam ga svaki dan osjecao oko mene. Ali, pokusaj uclanivanja u teretanu mi je dao fantastican primjer osnovne razlike izmedju amerike i evrope (barem svedske). Cujte i pocujte!

Vec neko vrijeme ja zelim da se uclanim u teretanu. Raspitao sam se okolo, i nasao 3 velike teretane u blizini moje kuce. Gledao sam stranice od svih njih, i ni jedna nije imala cijene na svojoj internet stranici,ali sve 3 su nudile 7-15 dana besplatnog treninga, da se proba. Nista ne sluteci, ja sam isprintao jedan od ta tri kupona, i otisao u najblizu teretanu, zvanu 24 Hours Fitness, jer je ortvorena 24 sata dnevno (vazdan, sto bi se reklo).

Dosao sam tamo, usao na recepciju, i cura sto radi na recepciji me zamolila da malo sacekam, da ce uskoro doci njihov reprezentant. Ja sam rekao da mi ne treba reprezentant, da hocu da idem da probam teretanu, ali ona je rekla da moram prvo da pricam sa "reprezentantom" i da ce mi ona pokazati teretanu.

Eh, dodje i taj reprezentatnt, jedna mrmara od 140 kila, ne znam ko nju zaposli, i odvede me ko u svoju kancelariju. I prvo mi je pricala 20 minuta kako ja trebam da kvalitetno jedem, i pitala me koji su moji ciljevi sa treniranjem, i nesto je racunala i onda mi je rekla da za 2 mjeseca mogu da budem kao Svarceneger. Ja sam je pitao da idem da vidim teretanu, a ona je onda pitala a da li bi ja uzeo clanstvo odmah. Kakvo clanstvo pomislih ja, u upitah je isto. Cuj sad ovo, kaze ona, dacu ti 3 godine za samo 2200$... Jebo te Budo! Ja kad nisam sa stolice pao!

Kazem ja njoj, ja ne znam sta cu vecerati, a kamili gdje cu za 3 godine biti, jel ona normalna, plus 14000 kruna da dadnem za teretanu??? Mogao bi platiti 3 liposukcije za te pare :-)

Hajde, kaze ona, moze jeftinije... da li bi ja za 1800$ isto stvar? Kako to sad, pa koliko to kosta, jel 2200 ili 1800, kaze ona za tebe 1800. Ma kazem ja necu, daj mi da idem da vidim teretanu, a ona ko cesa, pa de ovo uzmi, de ono, pa kaze oces mjesecno da placas, pa dacu ti povoljno. Ljudi, ona je mene sat vremena gnjavila. I kad je na kraju skontala da ja necu tu nista odmah da kupim, malte ne me izbacila, koliko je neljubazna postala.

U americkoj teretani, da bi poceo trenirati, prvo moras platiti "initiation fee" koji je izmedju 50-300$ i "processing fee" koji je 0-200$. Niko mi jos nije objasnio sta su ti izdatci, ali ja mislim da ovi prodavaci to u dzep stavljaju, i zato pokusavaju da te natjeraju da kupis po svaku cijenu. 100 puta su gori od prodavaca auta. Ne ustrucavaju se lazi, dizu i spustaju cijenu kako zele, i cijelo vrijeme imas osjecaj ko da te pravi budalom.

A najbolje je kad na kraju ustanes i odes. Posto oni imaju tvoj broj telefona (dao sam ga kad sam ispisivao kupon za slobodni trening) oni te zovu dva put dnevno, i svaki put je neki drugi deal, ali moras ga prihvatiti odmah, jer vrjedi samo 10 minuta... i ako neces, onda te pitaju "a sto neces", ti ne zelis da izgledas dobro??

Ljudi. Ne znam kad me je nesto toliko iznerviralo zadnji put. Odes u jebenu teretanu, i oni se naljute kad ti pitas koliko nesto STVARNO kosta.

To je Amerika.

1 Comments:

  • Covjece, nije se dzabe Svarceneger prvo nabildao, pa onda preselio u Kaliforniju! A ja se zalim na campushallen sto kosta tri i nesto godisnje, a posao mi plati skoro citavu karticu... Tesko je. Pocni surfati, to ti je moj prijedlog. =)

    By Blogger Unknown, at 5:43 AM  

Post a Comment

<< Home